SPZOZ Dęblin

Udzielanie świadczeń zdrowotnych na jak najwyższym poziomie

- SPZOZ w Dęblinie, Księga Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwa Informacji Edycja nr 6. Zgodna z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2015 i PN-ISO IEC 27001:2014-12.

ANKIETA SATYSFAKCJI PACJENTA POZ

    ANKIETA SATYSFAKCJI PACJENTA

    Ankieta skierowana jest do pacjentów, którzy korzystają ze świadczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej w naszej Przychodni.
    Państwa opinie, sugestie i uwagi posłużą do wdrożenia rozwiązań poprawiających jakość naszej pracy.
    Ankieta jest anonimowa. Składa się z dwóch stron. Dziękujemy za jej wypełnienie!

    PŁEĆ kobietamężczyzna

    WIEK poniżej 18 lat18-40 lat41-65 latpowyżej 65 lat

    Jak często korzysta Pan/Pani z usług Podstawowej Opieki Zdrowotnej w naszej Przychodni
    rzadziej niż 1 raz w roku1-2 razy w roku3-6 razy w roku1 raz w miesiącuczęściej niż raz w miesiącu

    Proszę wybrać placówkę, której dotyczy ankieta
    ul. Rynek 14ul. Kowalskiego

    REJESTRACJA I OCENA OGÓLNA PLACÓWKI

    1. Jak ocenia Pan/Pani wyposażenie i estetykę poczekalni i gabinetów (ilość miejsc siedzących, wieszaków, klimatyzację)
    bardzo dobrzedobrześrednioźle

    2. Jak ocenia Pan/Pani dostęp i jakość informacji dla pacjentów oraz oznakowanie wewnątrz placówki (informacje o prawach pacjenta, usługach, dostępie do dokumentacji medycznej, możliwość składania skarg i wniosków)
    bardzo dobrzedobrześrednioźle

    3. Jak ocenia Pan/Pani proces rejestracji (komunikatywność i kompetencje personelu, poszanowanie godności i intymności pacjenta)
    bardzo dobrzedobrześrednioźle

    4. Jak ocenia Pan/Pani rejestrację telefoniczną (czas oczekiwania na połączenie, komunikatywność i kompetencje personelu)
    bardzo dobrzedobrześrednioźle

    Sugestie i uwagi:

    OPIEKA PIELĘGNIARSKA

    1. Jak ocenia Pan/Pani komunikatywność, uprzejmość i kompetencje pielęgniarek i położnych
    bardzo dobrzedobrześrednioźle

    2. Czy świadczenia medyczne w gabinecie pielęgniarki i położnej odbywają się z zachowaniem poszanowania godności i prawa do intymności pacjenta
    takraczej takraczej nienie

    3. Jak ocenia Pan/Pani jakość i zrozumiałość informacji przekazywanej przez pielęgniarki/położne na temat wykonywanych czynności medycznych (na czym polega procedura, informacje o skutkach czy prawie do odmowy)
    bardzo dobrzedobrześrednioźle

    4. Czy obecność osób trzecich podczas wizyty u pielęgniarki/położnej ma miejsce po uzyskaniu zgody pacjenta
    takraczej takraczej nienie

    Sugestie i uwagi:

    OPIEKA LEKARSKA

    1. Czy wizyta w w gabinecie lekarskim odbywa się z zachowaniem poszanowania godności i prawa do intymności pacjenta
    takraczej takraczej nienie

    2. Czy obecność osób trzecich podczas wizyty u lekarza ma miejsce po uzyskaniu zgody pacjenta
    takraczej takraczej nienie

    3. Czy w trakcie wizyty uzyskał/a Pan/Pani zrozumiałą informację o swoim stanie zdrowia
    takraczej takraczej nienie

    4. Czy może Pan/Pani współuczestniczyć w podejmowaniu decyzji o planowanych badaniach, konsultacjach i leczeniu
    takraczej takraczej nienie

    Sugestie i uwagi