SPZOZ Dęblin

Udzielanie świadczeń zdrowotnych na jak najwyższym poziomie

- SPZOZ w Dęblinie, Księga Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwa Informacji Edycja nr 6. Zgodna z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2015 i PN-ISO IEC 27001:2014-12.

ANKIETA SATYSFAKCJI PACJENTA POZ

    Odpowiadając na poniższe pytania, prosimy zaznaczyć jedną z odpowiedzi.

    1. Czy wizyta Pana/Pani w naszej Przychodni odbywa się z poszanowaniem godności osobistej?
    Zdecydowanie takTakRaczej takNie

    2. Czy wizyta Pana/Pani u lekarza odbywa się z zachowaniem zasad prywatności?
    Zdecydowanie takTakRaczej takNie

    3. Czy obecność osób trzecich podczas wizyty u lekarza ma miejsce po uzyskaniu Pana/Pani zgody?
    Zdecydowanie takTakRaczej takNie

    4. Czy może Pan/Pani uczestniczyć w podejmowaniu decyzji dotyczących swojego leczenia?
    Zdecydowanie takTakRaczej takNie

    5. Czy Pan/Pani uzyskuje zrozumiałą informację o swoim stanie zdrowia podczas wizyty lekarskiej?
    Zdecydowanie takTakRaczej takNie

    6. Czy rejestracja Pana/Pani w naszej Przychodni odbywa się sprawnie?
    Zdecydowanie takTakRaczej takNie

    Dane dotyczące pacjenta wypełniającego ankietę:
    1. Płeć
    KobietaMężczyzna

    2. Przedział wiekowy:
    18-39 lat40-65 latpowyżej 65 lat

    3. Wykształcenie:
    podstawowezawodoweśredniewyższe

    4. Ile razy w miesiącu korzysta Pan/Pani z wizyty w naszej Przychodni?
    rzadziej niż 1 raz w roku1-2 razy w roku3-6 razy w roku1 raz w miesiącu2-4 razy w miesiącuwięcej niż 4 razy w miesiącu

    5. Czy Pan/Pani jest zapisana do lekarza rodzinnego w naszej Przychodni?
    TakNie

    6. Jakiej poradni, usługi dotyczy Pana/Pani opinia?

    7. Miejsce na Państwa uwagi, sugestie: